Home

Entreprenøren

Entreprenøren er en projektleder med det totale overblik over hele projektet. Entreprenøren tager udgangspunkt i prioriteringer, budgetter, leverandører og interne ressourcer hos virksomheden for at opnå målet.

home
Entreprenøren
 

At bygge et hus..

Et web projekt fungerer i sin helhed, som en almindelig entreprise. Det handler om at vi hjælper dig, som "byggeherre", med at finde frem til de rigtige leverandører, definere målsætninger og milepæle, samt at vi sammen holder os indenfor det aftalte budget.

Prioritering og partnere: Til alle entrepriser er der en lang række underleverandører og f.eks. en arkitekt. For os er det meget vigtigt at, hver leverance og leverandør i projektet bliver vægtet og prioriteret. Dvs. at vi, sammen med jer, definerer, hvem der har rettigheder til, hvad og, hvem der er ansvarlige overfor, hvem.

Et hus består af:

Huset, eller websitet, består af elementer og elementfunktioner. Elementerne kan i overført bestydning være
  • Fundamentet (sitemap)
  • Addressen (domænet og e-mail/kontaktformularer)
  • Vejen (søgemaskiner, portaler og markedsføring)
  • El-vand-varme (linien, besøgende og design)
For dem alle gælder det om, at de fungerer, som en sammenhæng og, at man jo ikke kan have et hus uden et fundament, vand eller en adresse. Vores entreprenører hjælper dig med at skabe en helhed og samtidig sørge for du for opfyldt dine drømme om, at lave drømmehuset der lever op til alle beboernes (besøgendes) behov, ønker og krav!

Jeres forretning

For at opnå det ønskede resultat, er det meget vigtigt at vi for en klar forståelse af jeres forretning iht. produkter, mål, strategier, historik og målgrupper.

Vores fornemmeste opgave i forhold til forståelsen af jeres forretning består i at stille kritiske spørgsmål til jeres valg og samtidig respektere disse.
Målsætninger og budgetter
At lave et website fra bunden eller, at tilrette det eksisterende, kræver at I og vi sammen definerer en klar målsætning, som ledelsen kan stå inde for!

I målsætningen for projektet, sørger vi hos NLI for, at komme med vurderinger af eksisterende leverandører iht. de behov krav og budgetter som i kommer med.
Vi sidder med i styregrupperne der definerer parametre som:
  • Scope(Målsætning for projektet)
  • Formål(Hvad er årsagen til projektet)
  • Krav (Krav til NLI, jer selv og leverandører)
  • Kommunikation (Har i krav til de overordnede kommunikative retningslinier, som f.eks. CVI)
  • Leverancer(Hvem leverer hvad, på hvilket tidspunkt og hvem er ansvarlig for denne leverance?)
  • Interne interessenter (Hvem er "ejer" af projektet, hvem betaler, hvem godkender og hvem er overordnet ansvarlig)
  • Budgetter (Hvad er max. budget?, hvem afregner med hvem og hvordan afregnes der?)
  • Milepæle (Primo, Medio og Ultimo milepæle med klare deliveries)
Leverancen
Vi starter med at sætte os ind i jeres forretning (ingen kunder er ens..), derefter definerer vi sammen med stærke partnere, hvilke dele af jeres eksisterende online aktiviteter der fungerer efter hensigten og hvilke der ikke gør og til sidst udarbejder vi sammen med jer en række klare målsætninger og leverancer til entreprisen.
Udvælgelse af leverandører
Udvælgelse af leverandører tager altid udgangspunkt i de eksisterende leverandører. Jeres valg bliver altid respekteret af os! Hvis i allerede har defineret jeres CMS leverandør, jeres designpartnere, trackingsystemer og kommunkationspartnere vil vi sørge for at disse og vi og vil samarbejde. Vi har alle et fælles mål - jeres!
Udbyttet
Vi søger altid, som entreprenører, at føre jeres målsætninger ud i livet og udbyttet afspejler derfor altid jeres mål. På denne måde er det målet der styrer midlet og ikke omvendt.

Som kunde til vores entrepriser fungerer vi tit som jeres højre hånd i projektet og vi bidrager dermed med vores kompetencer, viden og administrative kompentencer der giver dig det du forventer - og lidt til..

Vores mål for udbyttet! er at blive en samarbejdspartner med langsigtede relationer. Vi er ikke interesseret i "fit and run" løsninger i denne type ydelse, da det med vores erfaringer ikke er det rigtige.
Under alle omstændigheder giver vi dig:
  • min. 4 workshops
  • 1 status quo analyse (før opstart)
  • Projektledelse
  • Teknsiske validereringer af det udførte
  • Designmanualer
  • Tekniske manualer
  • 1 benchmark analyse på outcome
Hvis I er interesseret i et uforpligtende møde med en af vores entreprenører.. Kontakt os



Nyheder
Afgøres valget på nettet?
Next Level Internet har leveret rådgivning og ydelser til flere partier i valgkampen.
Især Socialdemokraterne har fået fuldt udbytte.

Hent rapporten her >>



NLI er en stærk samarbejdspartner
"kreation - katj cmsNext Level Internet er en stærk samarbejdspartner. Kreation har brugt Next Level Internet som konsulenter på nogle webløsninger, og har dermed fået gjort disse søgemaskinevenlige. Ligeledes er Next Level Internet bund solide når det kommer til projektstyring af bla. produktion af deres microsites. Vi har i fællesskab udviklet 3 microsites til Novozymes. Alle baseret på vores CMS. Hele processen har være godt styret, og teknikerne hos NLI har været gode til at finde de rigtige løsninger til hostingplatformen, så den lever op til vores CMS's krav. "
K. Andersen
Adm. direktør, Kreation.
www.kreation.dk
© 2014 | Next Level Internet A/S | Fredheimvej 23B | Postbox 336 | 2950 Vedbæk | Tel.: +45 70 238 023 | Fax.: +45 43 396 803 | Email: info@nextlevel.dk