Home

Brødtekst opbygning

Brødtekst (indholds) opbygninger på websites handler om fastholdelse. Man skal ikke bruge for meget brødtekst, men man skal bestemt ikke bruge for lidt. En bruger kan kun vurdere en virksomhed ud fra det de siger og mange brugere har også en tendens til at definere det skrevne, som værende sandheden

home
Brødtekst opbygning
 

Meget indhold vs. lidt?

Brødtekst opbygninger er lidt svære at beskrive fuldt ud her - , men vi har mulighed for at dele vores erfaringer med jer iht. til, hvor meget og hvor lidt brødtekst/indhold der skal/kan bruges på en webside.

Hvad siger søgemaskinerne?

Søgemaskinerne kan udelukkende vurdere det indhold som de kan læse. Dvs. at man skal vægte, hvad man skriver og hvor meget man skriver. Det gælder derfor ikke bare om, at skrive meget indhold, men om at skrive relevant og struktureret brødtekst.

Citat fra [Google Information for Webmasters]: "Create a useful, information-rich site, and write pages that clearly and accurately describe your content.

Think about the words users would type to find your pages, and make sure that your site actually includes those words within it.

Try to use text instead of images to display important names, content, or links. The Google crawler doesn't recognize text contained in images."

Opsummering af dette citat:
Skriv relevant indhold og vær konsekvent i opbygningen, således at relevante søgeord bliver inkluderet i teksten. Sæt aldrig statements, USP'er og andre salgsfremmende tekster ind i billeder eller videosekvenser da søgemaskinerne ikke kan læse det!

Relevant indhold?

Relevant indhold er relativt. Hvad der er relevant for netop jeres besøgnende kan variere kraftigt på baggrund af jeres andre markedsføringstiltag. Der er dog nogle parametre, som vi fra NLI klart kan anbefale at undgå overfor internet brugere iht. indhold:
  • Kopier IKKE indhold fra trykt materiale - de virker sjældent
  • Gør det præcist og specifikt
  • Brug undertitler og ikke bare skrive ord på ord
  • Prøv ikke at sælge alt på en side - det forvirrer
Hvis du er interesseret i at fastholde jeres brugere og samtidig forbedre konverteringsraten på jeres websites, så kontakt os og vi vil sørge for at du bliver præsenteret for de rette kommunikationsfolk og bliver uddannet i at skrive indhold til nettet



Nyheder
Afgøres valget på nettet?
Next Level Internet har leveret rådgivning og ydelser til flere partier i valgkampen.
Især Socialdemokraterne har fået fuldt udbytte.

Hent rapporten her >>



NLI er en stærk samarbejdspartner
"kreation - katj cmsNext Level Internet er en stærk samarbejdspartner. Kreation har brugt Next Level Internet som konsulenter på nogle webløsninger, og har dermed fået gjort disse søgemaskinevenlige. Ligeledes er Next Level Internet bund solide når det kommer til projektstyring af bla. produktion af deres microsites. Vi har i fællesskab udviklet 3 microsites til Novozymes. Alle baseret på vores CMS. Hele processen har være godt styret, og teknikerne hos NLI har været gode til at finde de rigtige løsninger til hostingplatformen, så den lever op til vores CMS's krav. "
K. Andersen
Adm. direktør, Kreation.
www.kreation.dk
© 2014 | Next Level Internet A/S | Fredheimvej 23B | Postbox 336 | 2950 Vedbæk | Tel.: +45 70 238 023 | Fax.: +45 43 396 803 | Email: info@nextlevel.dk